madelenejonsall

Välkomna hit! Jag som skriver heter Madelene och är 28 år. Snart är det dags för mig att bli fru Rafner <3 Här bloggas det om livet som mamma till världens finaste Lion, att bli mamma är det bästa som hänt mig! Det kommer också skrivas om en hel del matlagning och bakning eftersom det görs så fort jag får tid. Jag kommer dela med mig av våra dagar och ljuspunkterna i mitt liv. Trevlig läsning!

Fantastisk kväll

Publicerad 2012-11-20 20:36:05 i Dagbok,

Vilken kanonkväll det var igår, restaurangbesök med en glad kille och god mat tillsammans med min älskade familj och mamma. Tyvärr är kameran på vift så jag har inga bilder att bjuda på :/
 
Filmen igår var helt fantastisk, det var som ett två timmar långt lyckorus förutom den EXTREMA chocken jag fick i slutet som jag iofs visste att de gjort om men jag hade aldrig väntat mig det där. Fantastisk i vilket fall!
Vilken enorm energiboost det var att få några timmar på tu man hand och idag har jag för första gången på länge känt mig som en bra mamma!
 
Min fina mamma for hem till Sverige idag så det är lite tomt men tiden kommer gå fort tills vi ses igen. Dessutom händer det mycket roligt innan dess! Tjejhelgen på lyxhotell närmar sig med stormsteg och jag längtar längtar. Ska också ta en dag på stan för mig själv här i Arendal och utföra lite effektiv julklappsshopping.
 
 
Några bilder från hotellet!
 
Idag har jag och gofisen bakat pepparkakor som dekorerades enligt konstens alla regler samt en mandel/banan/choklad-kaka till pappan i Lions fina formar han fick i födelsedagspresent. Jag har dessutom hunnit städa och lagat mat innan mannen var hemma så jag kan känna mig nöjd idag!
 
Nu har jag haft lite hemmaspa med hårinpackning, ansiktsmask och benrakning :D. 
 
Hoppas ni haft en underbar dag. Kramar till er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Britta

Publicerad 2012-11-21 16:27:12

Fiiina bilder :) Ska bli så härligt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madelene Jonsäll

Jag är en 26årig mamma som ursprungligen kommer från de djupa skogarna i hälsningland. Kärleken och livet har sedan lett mig till Stockholm och nu bor vi i en härlig kuststad i Norge. Jag läser just nu till lågstadielärare på distans och siktar sedan på att läsa vidare till speciallärare eller talpedagog. Förutom att umgås med min underbara familj och våra fina vänner så älskar jag att laga mat och baka. När tiden finns så plöjer jag gärna böcker eller pysslar.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela